onsdag 26 augusti 2009

Betala räkningar

Nu har jag inte skrivit på ett litet tag, men inte mycket har hänt. Har inhandlat kläder och simkläder för träning, ska betala mina räkningar strax.

Var och tittade på en lägenhet jag verkligen ville flytta in i, men jag förlorade budgivningen. Igen. Ja ja, bara att titta vidare, I guess.

Annars inget nytt. Min läkare är tillbaka från semestern snart, och då ska jag be henne att ta bort lite mediciner som jag ändå inte tar.

Spelar the Sims2 ganska mycket för att hålla mig sysselsatt när jag är hemma, trots att jag borde städa. ^^; He he.

Bildterapi-gruppen kommer igång snart. Om någon vecka eller så, verkar det som. Kul att det rör sig framåt.

Men nu ska jag klä på mig, tror jag. Inte sitta i pyjamas hela dagen. Ska iväg och fika också, men är inte säker på vilken tid. He he.

Inga kommentarer: