torsdag 15 oktober 2009

Besikning = no can do

Hade en besikningsman här som tyckte det var för stökigt och för mycket lådor överallt för att han skulle kunna besiktiga lägenheten. Men vart fan ska jag ställa lådorna? I källaren? No way, jag vill inte få något stulet. Sur. >:( Han kommer tillbaka om två veckor, förhoppningsvis kan jag skeppa över några lådor och påsar till mina föräldrar så det ser lite mer städat ut. Har städat så gott jag har kunnat, men det är svårt att trolla bort flyttlådor, liksom. Arrgh!

Annars hade jag en bra vecka förra veckan, och en hyfsad vecka den här veckan. Ska strax iväg till jobbet och prata med cheferna från sthlm, men det ska nog gå bra.

Ska jobba imorgon och lördag, det blir nog bra. :D

Nu ska jag nog börja dra mig. Det är egentligen för tidigt men jag har inget mer att göra hemma som bara tar tio minuter, så...

Inga kommentarer: