fredag 6 januari 2012

Inte i Kokubunji

Jag är så trött att det inte ens är roligt. D: Ska väl försöka vakna till lite, på något vänster, ska ju in till stan och festa ikväll! Oj oj, hur ska det gå ...

Annars händer det inte så mycket för tillfället. Nästan fredag börjar skolan igen, det känns segt, men kanske är bra! Då kanske jag får igång min dygnsrytm igen. Man kan ju hoppas!

Jag känner en längtan till skog och vilda växter, vill sätta mig någonstans lugnt och tyst och behagligt varmt, meditera lite och tända ljus, känna en återkoppling till mitt spirituella jag. Det är svårt när det är så mycket som är annorlunda, jag känner mig inte riktigt grundad. Vet inte vad jag ska hitta på riktigt, har drömmar för framtiden som inte går att förverkliga här, och jag känner väl mest att det skulle vara skönt att få komma igång med något ... Men den känslan kanske försvinner när jag väl kommer tillbaka till skolan igen, vem vet!

Och det är alltid så kallt inomhus! XO Känns som att jag lever i ett kylskåp, och det finns ju trevligare saker än sådant!

Näpp, nu borde jag väl ta och koka mig lite mer kaffe och sedan packa i hop det jag behöver för att känna mig som en vettig människa när jag vaknar imorgon! Ska inte sova i Kokubunji utan i Hatsudai, och hoppas på att jag inte är helt död imorgon ...

Toodiloo~

Inga kommentarer: