måndag 1 december 2008

Plommontomat-san, min vän

Just nu är jag ganska nöjd med tillvaron. Ligger på mage i sängen och slösurfar, äter plommontomater och har Bellatrix bredvid mig. Life is okay, at this moment.

Men imorgon är det jobb, vilket betyder ännu en tidig morgon, och sova, ja, det lär jag inte få göra ordentligt förrän näst-nästa vecka. För på mina lediga dagar är det tandläkare 10.30 ena dagen och personalmöte 9.00 andra dagen. Ondsint, eller hur?

Vad kan jag annars dela med mig av idag?

Var och handlade mat med far min, och han var snäll nog att betala min mat och en burk vattenmelonsmarmelad som jag var tvungen att testa. Ska inhandla rostbröd och testa den! :D

What else?

Sista dagen för NaNo i dag, och jag har klarat mig ett år till. :D Femte året, det här. Misslyckades första gången, men annars har jag klarat mig alla andra år.

Mm, plommontomater är gott.

Har inte så mycket annat att säga... Så det får ta stopp här. Tataa~

Inga kommentarer: