söndag 7 december 2008

TGIO imorgon :D

Idag kom mysan och hälsade på mig på jobbet. Det förbättrade hela min dag, som annars har känts som skit, av oförklarlig anledning. Men sånt händer, så vad ska man göra.

Annars har det varit en stressig dag på jobbet. Vill inte ens tänka på morgondagen. Ick.

Fast imorgon är det TGIO hemma hos Caroline, och det är trevligt. Nano-folk och grejer. Måste handla med mig något, men vet inte vad. Får svänga förbi Hemköp eller något på vägen dit.

Inte mycket annat att säga, faktiskt. Funderar på att handla Shadowmoor kort (Magic) och bygga en elak lek. :D He he he.

Har tittat lite på ekonomin också och kommer bli tvungen att låna pengar. Igen. För jag vill inte leva på nudlar. Då blir man bara tjock...

Men nu ska jag sega lite innan jag går och lägger mig, tror jag. Har börjat läsa första delen av Horus Heresy, och hittills (sådär 30 sidor) är den helt okej. Massa slagsmål och pang pang med framtidsvapen, men vad ska man annars förvänta sig? Får se om intrigerna växer längre in i boken.

Trött nu. Säng snart.

Inga kommentarer: