måndag 25 februari 2008

"meh", eller "jaha"

Jag har inte så mycket att säga idag, och jag har ingen bild eller foto till er heller. Har haft en ordentligt dålig dag idag, men jag har i alla fall diskat rent ordentligt, skrubbat badkaret, och fixat till hårfärgen lite, så den är mer violett och minde röd-rosa-cerise.

Ikväll blev det underhållning i form av film, igen, och denna gången en annan film som jag lånat hem från jobbet, vid namn The Covenant. Jag plockade ut den för att det var samma producenter som till Underworld, och medans det inte är helt jättebra filmer, så var de trevlig underhållning så länge det varade. Så, med detta i tankarna, stoppar jag in filmen i spelaren och spendear sedan en och en halvtimme åt att se testosteron-drivna ungdomar som kastar genomskinliga hadouken!! på varandra. Och så är det nån tjej som är väldigt blek som love interest, och allmänt var filmen sådär att man känner "meh" eller "jaha" när man ser den. Ekk.

Har plockat fram en helt ny och fin duk som det ska målas på, men det blir det nog inget av med idag... Har inte riktigt hittat något motiv ännu, men jag kommer väl på något. Vi får se.

Sen är det väl inte så mycket mer att säga än att det blivit dags att duscha varm och gott och sedan gå och sova, för imorgon är det jobb som gäller.

Bai q O__O/

Inga kommentarer: