fredag 15 februari 2008

Stackars katt?

Jag tog ett par foton med mobilen på lilla bäbisen Jonatan, men de blev för mörka... ska försöka igen imorgon så att ni kan få se hur söt han är. Han är jätteliten och jättemjuk och extremt söt, förstås. Katterna verkar inte riktigt veta vad de ska tycka om honom ännu, men den nya kattställningen verkar vara en hit.

Jag fick en väldig lust att handla ännu mera bäbiskläder än vad jag redan har gjort. Eek.

Så är det torsdag idag. Vi såg på Return to the House on Haunted Hill förut, och det sorgligaste var att bara introt hade mer gore i sig än hela Hostel. Such a shame. Jag tror att jag behöver se andra Hostel filmen, för den ska tydligen vara bättre. Nån som vet?

Vad kan jag annars dela med mig utav? Inte så mycket, eftersom jag mest bara har sovit idag. Sorgligt men sant. Jag blir så trött av medicinerna så någon dag i veckan bara ligger jag i sängen hela dagen. Det är ju mindre roligt, förstås. Ska se om jag kan låna med mig Millennium boxarna hem och titta på nu i helgen. Ja, och så är det ju Sweeny Todd på söndag och jobb på lördag, så jag har hela helgen bokad och klar.

Tisdag blir nog en sån där pyjamas-dag. Du vet, när man inte orkar byta ur sin pyjamas utan går omkring med täcket som en puppa om sig och man bara dricker te och tittar på film eller läser en bok. En sån dag blir nog tisdag, för jag ska bara ha terapi varannan tisdag fram tills maj i alla fall, så får vi se efter det. Det är lite lite, kanske, men jag antar att om vi bara pratar om det, och om jag känner att jag behöver det, så kan jag få fler terapitimmar. Who knows?

Jag tycker nästan lite synd om katterna, de verkar inte alls ha förstått att det är deras nye lillebror som kommit hem idag. Men det måste vara skönt för mamma och pappa att få sova i sin egen säng efter en vecka på sjukhus. Det vet jag själv hur skönt det är att sova i sin egen säng efter att ha varit på sjukhus. Eh heh.

Nä, det får räcka så. Snart dags att äta kvällsmedicin och gå och lägga sig. Tack och hej, världen.

Inga kommentarer: