lördag 1 mars 2008

Lite av varje

Idag har jag jobbat och köpt ny färg. :D Ny färg är alltid kul, den här gången blev det gouach-färger och lite ponny-penslar. Men oj vad färgen vägde. O___O Jag som bär omkring på böcker hela dagarna, borde jag inte palla några kilon? Hm. Det kanske är dags att se över det där. >__>;;

Jag har verkligen ingenting att säga idag. Har lånat hem film från jobbet, igen, men jag orkar nog inte se någonting ikväll, så det får bli imorgon. Samma sak med målandet, det får nog också bli imorgon. Vet inte varför, men jobbet har slitit på mig idag, fast jag vet inte varför. Det var en ganska så lugn dag, men jag var ändå på helspänn hela dagen. Och nu har jag ont i ryggen och fötterna för att golvet är så hårt, och jag känner en huvudvärk på väg. Ick.

I helgen är det Sci-Fi mässan på Eriksberg, för den som är intresserad. De hade inga direkt stora kändisar i år, Men det blir nog kul ändå. Jag kan ju säga att jag absolut inte känner mig avundsjuk på de från affären som kommer så vid vårt försäljningsbord. Jag hoppas att det går bra för dem. Det brukar det väl göra i slutändan, så vi får hoppas på det.

Jag köpte också en Gothic&Lolita Bible idag, för att få lite ny inspiration till att teckna, och visst börjar jag känna inspirationen när jag bläddrar i den. Hoppas det blir något tecknat också. XD

Imorgon ska jag ut till Östra och hälsa på M. Jag hade tänkt att åka i onsdags men det blev det inget av. Annars tittar jag på Let's Dance, mest för jag tycker det är trevligt med dans. Snart kommer den där delen där man får se vem som åker ut, och efter det blir det nog sängen. Jag känner mig alldeles slut. Usch.

Inga kommentarer: