fredag 14 mars 2008

Panerad ost, någon?

Idag har jag suttit på café halva dagen och syndat med att äta panerad ost. .__. Men gott var det. Imorgon ska jag återgå till min nya bantnings-plan. Och det ska allt gå! Vi räknade ut att om man går ner två kilo i månaden så hinner jag komma ner ordentligt innan vi drar till Japan så att jag kan handla kläder där. O___O/ Yosh! Ganbarimasu!

Vi satt och försökte i alla fall få lite japanska in i huvudet, men jag vet inte hur det gick, riktigt... O__O Vi hade goda förutsättningar, men så var vi omringade av gymnasie-elever som väsnades och grejer. De var nästan lite läskiga. Har jag verkligen varit sån? Det hoppas jag verkligen inte... *fail* Hur som helst är dagens mening: Hen na pen naa. He he.

Har inte tittat något på film idag, och tror inte jag kommer göra det heller. Jag såg klart Damekko Doubutsu, och oj vad den är värd att se igen. :D Se den! I alla fall de avsnitt som ligger på youtube, för det är lätt att det är värt att titta på. Varje avsnitt är typ fem minuter långt också, så det går snabbt. :D Det är bara väldigt, väldigt konstigt, men samtidigt alldeles för bra för att vara sant. X3

Jag har inte så mycket att säga idag... Vill mest bara krypa upp i fåtöljen och slö-titta på tv. Fast jag har svårt att sluta lyssna på Främmande Fågel, av Lisa Ekdahl. ;__; Den är ju så fin. *fail*

Jag skulle få så mycket stryk av Usahara. XD Nä, nu går jag och gör lite te och tittar lite på tv. Bai q!

1 kommentar:

Anonym sa...

"garagaraDOSHA!"
:D
Hmm, jag undrar. Jag tror inte du skulle var Urunokun, hmm... Jag tror du skulle vara Rinku kanske? (mountaincat i Female Feline Club). Det tror jag nog!! :D
Vem skulle jag vara?