onsdag 5 mars 2008

Äntligen mango

Äntligen säljer de styckfryst mango hos Hemköp i Nordstan! Åh, lycka! Så ikväll har det varit mango och Clive Barker's The Plague, som för en gångs skull inte var ett bottennapp, så som de senaste filmerna jag sett har varit. Nu är största frågan om jag ska orka se en film till ikväll eller inte. Men det blir nog Jenifer, den har jag inte sett, och den är bara en timme lång eftersom det är ett Masters Of Horror-avsnitt. Jag tror det blir lagom. EDIT! Jag måste tillägga att The Plague är värd att se, trots det faktum att den manlige huvudrollen spelades av killen som var Dawson i Dawson's Creek. Yes. Det behövdes också sägas.

Idag har jag haft en ganska produktiv dag. Jag har tvättat, vilket alltid är tråkigt att göra, men skönt när man fått det gjort. Jag har handlat frukt, vilket inte heller är jätteroligt att göra, men också skönt att få gjort. Har varit förbi affären och spenderat tid med Jonathan + föräldrar som var där, och min lilla Elisabeth som också jobbade idag. Jag missade att Cassiel var där, och hon missade mig också, så det blev bara ett snabbt litet hej idag.

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv. Jag pratade med M, som ju blev utskriven idag, och vi bestämde oss för att ta en fika hemma hos mig nu i veckan. Det ska bli kul att träffa henne, eftersom jag inte sett henne på ett par veckor nu.

Och jag glömde handla tvättmedel! Eftersom jag blev så euforisk av att hitta mango i frysdisken och plockade på mig en sisådär sju paket så glömde jag av allt annat. Ja ja. Det får bli en annan dag. Det är inte akut, inte ännu i alla fall.

Vilket på något sätt påminner mig att jag helt har missat min kvällmedicin idag, så den borde jag gå och knapra i mig. Det är väl ett trevligt sätt av avrunda detta förhållandevis korta inlägg.

Finns det något du vill att jag ska skriva om? Kommentera! Frågor etc tar jag itu med när de kommer.

Sov gott, allihopa!

Inga kommentarer: