lördag 22 mars 2008

Massa Gothcon

Idag har spenderats på Gothcon. Jag gick förbi apoteket, men det var sextio nummer för mig så jag bangade. Har istället spenderat flera timmar med att skratta år Witchtrial Live på Gothcon. Gå dit och titta imorgon om ni har tid! Massa kul.

Annars råkade jag bara bli kvar i butiken till strax innan nio, och kom hem nu, ungefär. Har packat ner en C'thulhu till Kristin tills imorgon, har ställt klockan och ska strax gå och lägga mig. Imorgon är det UFS turnering. Yay? Jag kommer nog att förlora riktigt ordentligt, för jag är en sån n00b, men det är kul att spela, så jag hakar på ändå. Och Anji betalar för mig så får han mina kort. He he. Nu behöver jag bara att någon sponsrar mig med lite mat imorgon så är jag all set. >D

Jag har syndat och ätit bulle idag, som ni kan se på bilden. Fy på mig! Jag har ätit bröd också, fy igen! Men... annars har jag varit ganska nyttig idag, så det får vara.

Har pratat med far min idag också, och han kommer nog förbi när jag jobbar på måndag och använder sitt presentkort han fick i julklapp. Ah, så trevligt och enkelt när de flesta man känner blir glada över presentkort till butiken jag jobbar i.

Och jag fick en egen knapp i år! Yay. Alldeles blå och fin. Och en mugg har jag också, hej o hå! Jag har också ungefär 60kr kvar i plånboken, trevligt värre. Så i värsta fall kan jag köpa mat till mig själv imorgon, men det är ju alltid trevligt om någon annan sponsrar. He he.

Vad har jag mer att säga? Inte så mycket. Har inte hunnit tvätta håret, men who cares? Mössa imorgon, helt enkelt. *laaat* Jag får imponera på skarorna någon annan dag. Jag känner mig alldeles snurrig och tung just nu, har en blossande huvudvärk och mina fötter är isbitar, men jag är ändå väldigt nöjd, på det där sättet som bara konvent kan framkalla. *myyyys* Kom och mys med mig imorgon! Jag blir kvar till sju, minst! Vi kan måla lite ägg. :3

Däremot så tror jag att det var en dålig idé att trappa ner min antidepressiva medicin, anafranil/klomipramin, så det får jag ta upp när jag ska på terapi på tisdag. Hoppas dom kan höja den igen. De mot ångest och oro har jag inte känt någon skillnad sedan de togs bort, men jag tror att jag fortfarande behöver en högre dos anafranil. Jaja, det löser sig nog. Förhoppningsvis så deppar jag inte ihop helt. Och gör jag det, ja, då får det bli ett besök till akuten om inte PBVs läkare kan fixa det så snart som möjligt.

Men nu tror jag det är dags att gå och sova, innan jag svimmar. Hilfe! *dör litegrann*

Mera Gothcon imorgon, alltså! Önska mig lycka till, och att jag inte förlorar på första rundan. He he.

Sov gott, folket!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till ^_^