lördag 15 mars 2008

Inga extra-liv

Jag undrar vart den här dagen har tagit vägen. Jag har inte gjort så mycket idag, men ändå är klockan nästan tio. O___O Har drömt mig bort, ganska mycket, och det kan ju i alla fall förklara delvis vad jag har gjort med min dag. He he.

Har också en ny brevvän. :D Sayaka heter hon, och vi ska precis börja skicka snail mail till varandra. :3 Det blir nog kul, tror jag, och ett bra sätt att öva på kanji är att använda dem, så...

Jag har gjort C'thulhu-huvuden idag. Snart har jag alla små C'thulhusar klara att tas med till Gothcon. Vilket påminner mig! Om du är där tidigare än jag, kan du köpa en mugg till mig så får du pengar? Jag jobbar 12-16 på långfredagen, är ledig hela helgen, jobbar fyra timmar öppet på måndag... Ja ja, det är pengar. Pengar är bra. Om jag inte börjar gå ner i vikt snart får jag hårdbanta i någon vecka eller så, och tänk vad mycket pengar man kan lägga undan då. :D *stupid* -_-

Hur som helst, jag ska spela UFS på lördagen. :D Det blir nog skoj, tror jag. :3 Jag kommer säkert förlora riktigt ordentligt, men jag är med för statistikens skull. XD *stupid x2*

Jag har egentligen ingenting att säga. Skriver lite mer utav vana, eftersom jag har skrivit ett inlägg nästan varje dag... Jag kan inte gå in och svara på kommentarer, men jag kan svara i nästa inlagg. :D

Hela jag är :D för jag är trött och har fantiserat om Tokyo och funderat över hur mycket jag minns från när vi bodde i Asakusa... Det är en fin stadsdel. Lite sliten och nergången, men mycket trevligt folk i butikerna, och det är lugnt och skönt på nätterna.

Oj oj oj! Jag undrar vem som åker ut ur Let's Dance ikväll~~ *stupid x3*

*fail*

Och jag som inte har några extra-liv. (.___.;)

1 kommentar:

Kittin sa...

Ja, med tanke på att jag är cafeteria-chef på GothCon så ska jag väll kunna fixa en mugg åt dig. Jag säljer ju dem. :)