söndag 2 mars 2008

The Faces of Ophelia

Jag har bestämt mig för att det ska bli en samling målningar med namnet The Faces of Ophelia. Bara för att jag kan. Jag har suttit i sängen och tecknat hela dagen. Har en riktigt seg dag. Vaknade vid fyra i morse och låg i sängen, vaken, tills tre på eftermiddagen. Gick upp, åt lite, sen har jag suttit och målat. Det var ju meningen att jag skulle till Östra och hälsa på M idag, men bara tanken på att gå utanför dörren ger mig ångest idag. När vi talades vid och jag sa att jag inte orkar idag var hon tyst en liten stund innan hon sa, "Börjar det gå neråt igen?" och jag tror hon har rätt. Jag hoppas att hon har fel, men men...

Har lite film som jag ska titta på, och sedan är det väl tillbaka till sängen eller sitta uppe halva natten och pussla. Vi får se. Jag kommer tillbaka lite senare och lägger till om det skulle vara så att jag har väldigt starka åsikter om filmerna jag har tänkt se. Först tänkte jag se See No Evil, och sen tänkte jag att det nog blir BloodRayne. Vi får väl se.

Jag vill ha en scanner. ;___;

Inga kommentarer: