onsdag 19 mars 2008

Tanken var god, i alla fall

Men ååååååhhh jag hade skrivit värsta inlägget så bara försvann det i tomma intet. >____>;; Bleh.

Kontentan var i alla fall:
Antal C'thulhusar = fem, eftersom jag inte har virkat så mycket som jag borde
Pratat bort 5 timmar med Kayo
Nya mediciner
House på tv ikväll.

Ja... Jag och Kayo pratade om en massa saker, hon tycker att jag verkar väldigt japaniserad. XD Jag tycker att hon är super-cool som har pluggat psykologi i USA, jobbar som ingenjör och allt sådant, när Japan är ett så ojämnställt land. Hon tycker det är jobbigt att alla hon känner har gift sig, men inte hon, för hon vill klara sig på egen hand. Det tycker jag hon ska ha credit för, med tanke på omständigheterna. Hon har fått mig att lova att färga mitt hår mörkt när jag ska till Japan. Ha ha.

Jag borde ha virkat istället, men det är så trevligt att snacka skit med henne. Därför blir det bara fem små C'thulhusar, men tanken var god. En är till Kristin, de andra fyra vete fan vad jag ska göra med, men det är väl trevligt att ha, kanske. Ah well. Jag får skylla mig själv, har helt enkelt inte känt för att virka på sistone.

Idag är första dagen på nya medicin-listan. Än märker jag ingen skillnad men det tar nog en vecka innan jag börjar märka av ändringarna, om jag märker av dem alls. Vi får väl se.

Och ja, ikväll är det House på tv. House är trevligt tycker jag, trots att jag redan sett de här avsnitten. Men jag har inget bättre för mig och kan inte motivera mig själv till att virka mera, så då kryper jag upp i fåtöljen och tittar på tv. Borde kanske se över min japanska, men orka. Jag tittade på kanji tidigare idag. *stön* Ick.

Men nu ska jag göra mera genmaicha och sen ska jag mysa framför tvn.

Baibai~

Inga kommentarer: